Fitness Sala Bezanijska Kosa Beograd
Galerija Fitness Sala

 • Individualno grupni treninzi - Boks


Boks predstavlja vid rekreativnog vežbanja u kome vežbači imaju priliku da se oprobaju u bokserskom treningu. Cilj je ovladavanje osnovama tehnike boksa primenom različitih vežbi u procesu treninga. On se postiže učenjem pravilnog izvođenja vežbi koje se odnose na boksersku tehniku i razvijanjem sposobnosti koje doprinose daljem unapređenju tehnike i usavršavanju veštine. Pod bokserskom tehnikom se podrazumeva pravilan borbeni stav (položaj stopala, držanje tela, položaj glave i ruku), efikasno kretanje, optimalno odstojanje, pravilna tehnika pojedinačnih udaraca, povezivanje udaraca u najefikasnije kombinacije, osnovne blokade i eskivaže. Pod sposobnostima koje doprinose daljem unapređenju tehnike i usavršavanju veštine smatra se povećanje brzine, eksplozivne snage, tačnost ritma i promena tempa.

Svaki trening sastoji se od nekoliko delova:

1. Uvodni deo u koji spada zagrevanje putem vežbi sa penastim valjkom, vežbi rastezanja, dinamičke fleksibilnosti, aktivacije određenih mišićnih grupa, pokretljivosti, stabilnosti, ravnoteže, koordinacije, brzine reakcije, vežbi za unapređenje rada nogu bez i sa vijačom, kao i drugih korisnih vežbi uz pomoć različitih rekvizita.

2. Glavni deo koji obuhvata uvežbavanje:- Šado boksa (Shadow boxing - borba sa sopstvenom senkom) odnosno borbe sa zamišljenim protivnikom
- Udaraca u džak
- Udaraca u fokusere
- Sparinga (po izboru)

3. Završni deo koji podrazumeva statičko rastezanje mišića radi prevencije od mogućih povreda.
U toku boks treninga koriste se različiti rekviziti kao što su: Penasti valjci, TRX trake, elastične trake, stabilizacijske lopte, medicinske lopte, palice, reakcione loptice, teniske lopte, vijače, steperi, bučice i drugi.



Kontakt

Marka Čelebonovića 10
Bežanijska Kosa
11070 Novi Beograd

TEL: 063 221920
Email: office@fitnesssala.rs

Društvene Mreže

Facebook

Instagram

Ukupno Poseta: 5084     Danas: 25     Juče: 38        © BGAutentik