Fitness Sala Bezanijska Kosa Beograd
Galerija Fitness Sala

 • Grupni treninzi - Pilates

Pilates je program vežbanja koji je u poslednjih nekoliko godina stekao status jednog od najpopularnijih vidova rekreativnog vežbanja, a koji predstavlja specifičan sistem oblikovanja tela primenom vežbi rastezanja i snage. Tvorac ovog koncepta je Jozef Pilates (Joseph Pilates), poznati trener koji je ovaj metod prvobitno nazvao ,,Umetnost kontrole" (Contrology).

Pilates predstavlja program vežbi niskog do umerenog intenziteta, koji se sastoji od kombinacije vežbi oblikovanja, rastezanja i joge, kao i elemenata gimnastike dinamičkog tipa. Vežbe se mogu realizovati u parteru i uz pomoć sprava i rekvizita.

Pored primene vežbi u cilju jačanja i rastezanja mišića, kroz izvođenje sporih i slivenih pokreta, poseban akcenat je usmeren ka podsticanju pravilnog disanja, čime se opušta celo telo. Pokreti se izvode kontrolisano i precizno, uz stalno insistiranje na povećanju svesti o sopstvenom telu, disanju i pravilnom držanju kičmenog stuba. Kičmeni stub i zglobovi nikada ne izvode brze pokrete, pa ne postoji rizik od povređivanja. Ne postoji mišićna grupa koja je zapostavljena ili preterano opterećena što obezbeđuje ravnomeran i optimalan telesni razvoj.

Trbušni i leđni mišići, zajedno sa dijafragmom i mišićima poda karlice čine primarnu ciljnu grupu pri realizaciji bilo kog programa pilates vežbi. Odatle se energija usmerava ka ostalim delovima tela, i upravo odatle potiče koordinacija pokreta.

Najvažniji principi pilatesa su: Koncentracija, kontrola, disanje, preciznost i slivenost pokreta.

Vežbe koje se realizuju u okviru ovog programa namenjene su svim uzrastima, kao i osobama sa različitim nivoom fizičke pripremljenosti.



Kontakt

Marka Čelebonovića 2
Bežanijska Kosa
11070 Novi Beograd

TEL: 063 221920
Email: office@fitnesssala.rs

Društvene Mreže

Facebook

Instagram

Ukupno Poseta: 738     Danas: 8     Juče: 34        © BGAutentik